Alt text
Zoeken
Zoekterm(en)

Merk
Zoeken
6y465v9O5I7a3c8796H8E7x5JV63F243.png
Producten
0
Producten
Klantenservice
8E536K6m0190VPZoDB03D8r342AB6OGU.png
Login


Nieuwe klant
Login
"Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie."

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verbodennachtkastje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
 
 
 
 
 

De waardering van www.verbodennachtkastje.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 76 reviews.